HyperShot v1.5 do fotorealistycznego renderingu 3D od Bunkspeed

03.07.2008 Skomentuj pierwszy

 
Bunkspeed, światowy dostawca oprogramowania 3D do renderingu i wizualizacji dla projektowania i celów marketingowych poinformował o wydaniu HyperShot v 1.5, oczekiwanej z niecierpliwością aktualizacji HyperShot, programu, którego zeszłoroczna premiera spotkała się z ogromnym zainteresowaniem użytkowników.
 
Nowa wersja oferuje szereg istotnych udoskonaleń zapewniających stabilną współpracę z wszystkimi wiodącymi aplikacjami modelowania bryłowego i powierzchniowego 3D, a także doskonalszy i szybszy, fotorealistyczy rendering modeli 3D. 
 
   
Możliwości fotorealistycznego renderingu HyperShot
 
Phililp Lunn, Dyrektor Naczelny Bunkspeed komentuje: “Wielki sukces HyperShot wskazuje na ogromną potrzebę możliwości korzystania z silnika renderingu idealnego pod każdym względem- szybkiego, łatwego w obsłudze, oferującego doskonałe efekty fotorealistyczne, w przystępnej cenie. Naszym celem jest błyskawiczne dostarczanie naszym klientom nawet najmniejszych udoskonaleń, które pozwolą im na coraz efektywniejsze wykorzystanie wszystkich zalet tego najbardziej zaawansowanego narzędzia renderingu 3D”.
 
Wśród nowych możliwości znajdują się:
  • Zoptymalizowane działanie
  • Symulacja torów promieni w układzie optycznym w czasie rzeczywistym.
  • Praca w czasie rzeczywistym z materiałami, bez konieczności korzystania ze współrzędnych tekstur.
  • Podręczna biblioteka materiałów, pozwalająca na natychmiastowy podgląd wszystkich materiałów.
  • Zoptymalizowany rendering
  • Bardziej wyrazisty efekt cienia
  • Zaawansowane mapowanie tekstur
  • Udoskonalona animacja obrotowa w HyperShot Pro

Zoptymalizowany translator

  • Współpraca z Rhinoceros dla komputerów Mac, dostępna wtyczka do Rhino dla Windows.
  • Bardziej wydajna współpraca z Pro/ENGINEER Wildfire 4.
  • Udoskonalona obsługa formatów SolidWorks oraz IGES.
Firma Bunkspped znowelizowała także sposób pozyskania licencji, wprowadzając interaktywną aktywację sieciową zarówno dla licencji testowych jak i stałych.
 
 Galeria: Możliwości fotorealistycznego renderingu HyperShot
 
 
 
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: