DELL marką wysokiej reputacji
17.07.2008
Skomentuj pierwszy

W rankingu PremiumBrand ocenie poddawana jest reputacja obecnych na polskim rynku marek w takich aspektach jak zaufanie, referencje czy wizerunek w mediach.
Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie Polaków, o oceny poproszono również ekspertów i menedżerów z listy 2 tysięcy największych polskich firm, aby zbadać marki pod kątem ich reputacji biznesowej. Badano także społeczne zaangażowanie marek oraz sprawdzano chęć podjęcia pracy dla nich.
W tej ostatniej kategorii Dell otrzymał maksymalną ocenę - pięć punktów na pięć możliwych. „Szczególnie nas cieszy, że jesteśmy postrzegani jako dobry pracodawca. W naszej firmie staramy się tworzyć przyjazne środowisko pracy, motywujące do rozwoju zawodowego i sprzyjające realizacji życiowych pasji pracowników”, mówi rzecznik Dell, Rafał Branowski.
ZOBACZ RÓWNIEŻ ...

Nowe mobilne stacje robocze Dell Precision z AMD FirePro

Nowy Dell Latitude 12 Rugged

Dell - nowe funkcje w 15" stacji roboczej

Dell wprowadza na rynek nowy monitor UltraSharp 24 U2415

Nowe stacje robocze Dell Precision 5810, 7810 i 7910

Dell wprowadził 3 nowe modele monitorów z rodziny UltraSharp
KOMENTARZE (0)

Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.

Integracja UltiMaker Cura z urządzeniami 3Dconnexion

ArCADia BIM 15, nowa przełomowa wersja

BenQ dla grafików i projektantów: 27 cali 5K i 32 cale 4K 144Hz

Dassault Systemes wkracza w kolejną fazę projektu Living Heart

Rusza II edycja ogólnopolskiego badania rynku CAD/CAM

Kobiety Fabryki Przyszłości

Przemysłowa Wiosna w Kielcach

Dassault Systèmes wprowadza SOLIDWORKS CPQ
ZOBACZ WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI