ShipConstructor vR4 z obsługą AutoCAD 2009 już w dostępny

10.03.2009 Skomentuj pierwszy


ShipConstructor Software  ogłosił wydanie wersji R4 ShipConstructor-a 2008, wiodącego na świecie produktu do projektowania statków, wzorowanego AutoCAD-zie. Oprócz wielu ulepszeń produkcyjnych, nowa wersja charakteryzuje się także udoskonalonym środowiskiem użytkownika, zapewniającym pełną kompatybilność z AutoCAD 2009.


ShipConstructor 2008R4
 
“Wydanie tej wersji, to rezultat dążenia do ciągłego udoskonalania ShipConstructor-a, udoskonalania, które miało głównie na uwadze poprawienie efektywności, tam gdzie jest ona najważniejsza: w produkcji. Wprowadziliśmy zmiany w kluczowych obszarach programu, włączając w to rysunki łuków rurowych, analizę zagięć rurowych i opcję wyświetlania danych produkcyjnych. Nowy Weld Catalog (katalog spoin i spawów) jest prekursorem modułu ShipConstructor Weld, którego wydanie planowane jest w drugim kwartale 2009 roku, ShipConstructor zapewnia znacznie lepszą i efektywniejszą niż kiedykolwiek, komunikację pomiędzy działem konstrukcyjnym, a produkcją”, twierdzi Darren Larkins Dyrektor Techniczny SSI.
 
 
Rysunek łuku rurowego w ShipConstructor
 

Rysowanie łuków rurowych zostało wzbogacone o szereg zaawansowanych funkcji, włączając w to określanie umiejscowienie łuku i tabele z danymi dotyczącymi zagięć. W ramach udoskonalania rysunków produkcyjnych ShipConstructor-a, tabele te można teraz dowolnie konfigurowane i są one w inteligentny sposób powiązane z modelami 3D produktu. Dzięki temu zmiany projektowe są automatycznie nanoszone we wcześniej utworzonych danych produkcyjnych, bez utraty konfiguracji zastosowanej przez użytkownika. Dodano także nowe opcje wyświetlania modeli rurowych, rysunków łuków i instalacji, umożliwiające pełną kontrolę dostaw tego danych elementów do stoczni. Życie projektanta statków nie mogłoby być prostsze. 
 
SSI reprezentowało zawsze filozofię udoskonalania współpracy swojego produktu z produktami innych sprzedawców, opracowano nowe narzędzia do bezpośredniego eksportu danych dotyczących zagięć rurowych z danych modelowych ShipConstructor-a. Dane eksportowane są do ogólnego formatu XML, który użytkownik może później transformować do pliku XSLT. Format XSLT (standardowy format sieciowy), może być wykorzystany do dowolnego formatowania danych. W ten sposób dane można dostosować, bez żadnej więcej konwersji, do określonych giętarek rur, narzędzi do analizy naprężeń w instalacjach i wielu innych celów.
 
Dodatkowo, obok bezpośrednich ulepszeń w modułach ShipConstructor-a, SSI dostosował swój produkt do współpracy z AutoCAD 2009. Widać to już na etapie nowego interfejsu wstęgowego, który stał się od jakiegoś czasu standardem AutoCAD-a. Wstęga zastąpiła paski narzędzi i uczyniła AutoCAD-a i ShipConstructor-a znacznie łatwiejszymi w obsłudze. Wszystkie narzędzia są teraz pod ręką, także dzięki temu zabiegowi wzrosła wydajność pracy z ShipConstructor-em.
 
 
Nowy interfejs wstęgowy

 
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: