Bunkspeed w chmurze bez kompromisów

25.01.2011 Skomentuj pierwszy


Carlsbad, CALIF i San Antonio - 24 stycznia 2011. Bunkspeed®, wiodący dostawca oprogramowania do renderingu 3D i animacji dla branży projektowych przemysłu kreatywnego, zaprezentowała Bunkspeed® Cloud Solution podczas SolidWorks World 2011 w San Antonio. Bunkspeed Cloud Solution, w tym Bunkspeed SHOT™ Pro, wykorzystuje procesory graficzne NVIDIA® w celu umożliwienia publikacji fotorealistycznych scen lub treści 3D w sieci Web w czasie rzeczywistym z interakcją z dowolnego miejsca na świecie, w prawie każdym urządzeniu poprzez przeglądarkę internetową.

"W szczególności  chodzi o dokładne symulowanie świata fizycznego", mówi Philip Lunn, założyciel i dyrektor generalny Bunkspeed. "Wraz z wprowadzeniem Bunkspeed Cloud Solution, jesteśmy o krok dalej oferując naszym użytkownikom możliwość komunikowania się i dzielenia się ich kreatywnością bez utraty jakości i szybkości renderingu, dzięki technologii  Bunkspeed standout."
Pracując z procesorem graficznym NVIDIA, bazujące na chmurze rozwiązanie Bunkspeed Cloud wykorzystuje obrazy RealityServer 3D® w usługach aplikacji internetowych do wzmocnienia pozycji użytkowników w procesie projektowania samochodów, wizualizacji architektonicznych, technicznych, marketingowych oraz produktów konsumenckich, aby stworzyć  fotorealistyczne wizualizacje bez konieczności oczekiwania na renderowanie obrazów na stacji roboczej. Pozwala też na oceny tych projektów przez osoby nie związane z CAD, wszystko za pośrednictwem internetu.
"Dostarczanie interaktywnych i fotorealistycznych rozwiązań  internetowych 3D w chmurze z naszym RealityServer i technologią Iray jest tam, gdzie przemysł jest kluczowy, mówi Randy Ochs, vice prezes rozwoju i sprzedaży mental images w Ameryce Północnej.

Więcej o produkcie oraz zdjęcia i filmiki znajdziecie na stronie Polskiej Grupy Użytkowników SolidWorls.
 
KOMENTARZE (0)
Nieznajomy musisz być zalogowany aby dodać komentarz.
E-mail:
Hasło: