GPU Rendering Roadshow 2014
Cykl seminariów rozpoczyna się na konferencji FMX w Stuttgarcie, ale już w czwartek 24 kwietnia odbędzie się spotkanie w Warszawie (w hotelu Radisson Blu Sobieski).
Głównym tematem seminarium będzie renderowanie obrazu komputerowego w czasie rzeczywistym z wykorzystanie procesorów graficznych.
Jednym z zaproszonych gości będzie Kevin Margo, reżyser oraz spec od animacji komputerowych (odpowiadał m.in. za efekty w filmie Thor: Mroczny świat). Jest on reżyserem animacji „Construct”, powstałej z wykorzystaniem techniki path tracing, której zwiastun został pokazany po raz pierwszy 3 tygodnie temu na GPU Technology Conference organizowanej dorocznie przez NVIDIĘ. Krótki film o tym jak powstawał „Construct” jest dostępny poniżej.
Spotkanie potrwa około trzy godziny (15:00-18:00).
Oprócz Kevina Margo wystąpią:
John Ison - Director Media & Entertainment Partnerships z firmy NVIDIA
David Tracy - Marketing Communications Director, reprezentujący Chaos Group (producenta silnika renderującego V-Ray)
Brian Hillner - Manager, Business Development, Design & Consulting z firmy Bunkspeed (producent oprogramowania renderującego)

Nowy skaner eviXscan 3D Quadro+

AMD Radeon ProRender dla Autodesk Inventor i Blender

KeyShot 9 kompatybilny z IRONCAD

Radeon Pro V340 kolejna grafika dla profesjonalistów

Jaką kupić grafikę do pracy w Autodesk Inventor?

Toyota i Dassault Systemes wspólnie pracują nad cyfrowym marketingiem


Integracja UltiMaker Cura z urządzeniami 3Dconnexion

ArCADia BIM 15, nowa przełomowa wersja

BenQ dla grafików i projektantów: 27 cali 5K i 32 cale 4K 144Hz

Dassault Systemes wkracza w kolejną fazę projektu Living Heart

Rusza II edycja ogólnopolskiego badania rynku CAD/CAM

Kobiety Fabryki Przyszłości

Przemysłowa Wiosna w Kielcach
